fbpx

Platforma envelo.pl może się pochwalić 100 tys. sprzedanych znaczków

30 października br. informowałem, że Poczta Polska uruchomiła platformę Envelo.pl, która umożliwiła zakup i wydruk znaczków pocztowych oraz wysyłkę kartek i listów.

Nieco ponad miesiąc od startu tej usługi, nasz narodowy operator pocztowy uchylił nieco rąbka tajemnicy i postanowił pochwalić się wynikami, jakie zanotowała nowa platforma.

Przypomnijmy, że envelo skupia na obecnym etapie trzy produkty: neoznaczek, który po zakupieniu odpowiedniego nominału w sieci, możemy wydrukować na papierze, samoprzylepnej etykiecie lub wprost na kopercie oraz list i kartkę pocztową, które w sposób tradycyjny dostarcza listonosz.

W ciągu pierwszego miesiąca funkcjonowania platformy sprzedaliśmy ponad 100 000 neoznaczków. Nasi klienci założyli kilka tysięcy kont na platformie Envelo.pl, a prawie wszystkie są aktywne. Najbardziej popularne nominały neoznaczka to oczywiście 1,60 PLN dla listu ekonomicznego oraz 2,35 PLN dla priorytetowego

powiedział Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

W pierwszym kwartale 2014 r. neoznaczki będzie można uatrakcyjnić dodając swoje własne zdjęcie lub logotyp. Pojawi się także możliwość opłacenia nimi przesyłek zagranicznych oraz listów rejestrowanych.

przykładowy znaczek

Poczta Polska poinformowała, że w najbliższym czasie uruchomi na platformie Envelo pełne portfolio usług cyfrowych dopasowanych do różnorodnych grup klientów. Klienci będą mogli liczyć na pojawienie się faktury elektronicznej, listu skanowanego, czyli elektronizację korespondencji przychodzącej. Pojawić się mają również takie udogodnienia, jak ePodpis i eUmowa, czyli podpisywanie elektronicznych dokumentów z poświadczeniem zapewniającym moc prawną czy finalnie elektroniczny list rejestrowany.

Docelowo platforma będzie miejscem skupiającym wszystkie e-usługi pocztowe.

Zostaw odpowiedź