fbpx

Po materiały budowlane Polacy coraz częściej zaglądają do sieci

Bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy handel internetowy kojarzył się wyłącznie z zakupem takich towarów, jak książki, płyty z muzyką i filmami lub grami. Asortyment dostępnych w sieci towarów dawno już objął swoim zasięgiem niemal wszystko, co jest dostępne w sieciach handlu stacjonarnego. Dobrym przykładem są produkty, oferowane przez branżę wnętrzarską i budowlaną, które cieszą się w polskim internecie coraz większym zainteresowaniem.

Ceneo opublikowało już całość swojego raportu na temat branży budowlanej, o którym po raz pierwszy pisałem w tym miejscu.

Tym razem mamy okazję przyjrzeć się między innymi temu, jakich artykułów z wyżej wymienionego segmentu szukali Polacy w I kwartale br.

W kategorii dom i wnętrze szczególnym zainteresowaniem cieszyły się: pościele, lampy, żarówki LED, zestawy garnków i patelni, serwisy obiadowe oraz zestawy mebli do kuchni jadalni.

Z kolei w dziale budowa i remont prym wiodły: płytki, zlewozmywaki, baterie łazienkowe, wanny, umywalki, kabiny prysznicowe, panele podłogowe, baterie kuchenne, wiertarko-wkrętarki.

Na uwagę zasługuje z całą pewnością średnia jednorazowa kwota przeznaczana na zakupy związane z budową lub remontem oraz urządzaniem wnętrz.

Warto również przyjrzeć się powodom, dla których internauci realizują zakupy artykułów omawianej branży w sieci:

Zostaw odpowiedź