fbpx

Poczta Polska celuje w e-commerce

Były w tym piękny nadwiślańskim kraju czasy, kiedy to przedsiębiorcy kłaniali się Poczcie Polskiej nisko, aż do ziemi. Na szczęście, czasy się zmieniają, a Poczta wraz z nimi, czego zapowiedzią jest nowa kampania reklamowa.

Nowe jest też medium – video online, czyli YouTube.com.

 

 

Po nieco rachitycznej kampanii z bocianem i gołębiem Poczta Polska zleciła przygotowanie godnej pochwały, w pełni profesjonalnej kampanii skierowanej do e-przedsiębiorców. W jej ramach PP przewiduje:

 

Zabawne dialogi, nieprzewidziane sytuacje i chwile napięcia między prowadzącym wspólny biznes rodzeństwem będą tłem dla prezentacji usług i produktów Poczty dla e-handlu.

– Z usług Poczty Polskiej skorzystało już 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poprzez nową kampanię chcemy ich przekonać, że warto zostać z nami na stałe, poinformować o nowych usługach oraz wyjść z ofertą do klientów, którzy jeszcze z nami nie współpracowali. Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej.

 

Chociaż sierpień to dość wczesny moment na start kampanii w e-commerce, który przeżywa rozkwit w listopadzie i grudniu, to jest ona następstwem zmian jakie Poczta wdrożyła w czerwcu.

 

Właściciele sklepów internetowych w jednym miejscu mogą zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów, skorzystać z usług finansowo – ubezpieczeniowych czy wysłać elektroniczną fakturę. Wychodząc naprzeciw potrzebom branży e-commerce Poczta oferuje zautomatyzowaną obsługę zwrotów, pozwalającą na szybkie rozwiązanie problemu niezadowolonych klientów, bez generowania dodatkowych kosztów po stronie e-sklepu.

 

 

1 komentarz

  1. Grzegorz 05-08-2014

Zostaw odpowiedź