fbpx

Poczta Polska i wielkie przemiany

Lepsza obsługa, szybki i łatwy dostęp do usług, oraz miła atmosfera. To są cele jakie stawia przed sobą Poczta Polska w nadchodzących latach.

We wtorek w Warszawie otwarto pierwszą modelową placówkę, która wygląda bardzo nowocześnie. Nowe lokale będą miały wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Dzięki takim udogodnieniom będziemy w stanie korzystać z usług 24 h na dobę, czy odbierać przesyłki bez konieczności stania w kolejce.

 

Jest to pierwsza tego typu placówka w Polsce. Poczta planuje uruchomić podobne w największych ośrodkach w kraju, do końca roku ma ich być w sumie około 50. Poczta Polska wspólnie z Bankiem Pocztowym stworzy również sieć 1000 punktów dedykowanych usługom finansowym (640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego).

 

Zważywszy na dużą liczbę placówek, poprawa wyglądu wszystkich, będzie wymagała kilku lat. Zmiany te mają przyciągnąć klientów oraz poprawić komfort korzystania z Poczty Polskiej. Zmieniono również logo Poczty, które ma pokazywać że idzie ku lepszemu, dodatkowo już dzisiaj ruszyła nowa strona internetowa

 

Przypomnijmy, że z początkiem roku Poczta straciła monopol na najmniejsze przesyłki krajowe, dzięki temu konkurencja jest w stanie poważnie zaistnieć na rynku. Obawiając się straty klientów Poczta, będzie starała się o jak największe udziały w rynku, dzięki czemu głównymi zwycięzcami będą konsumenci.

 

Długi czas musieliśmy czekać na ten moment, aż w końcu możemy spodziewać się poprawy usług Poczty Polskiej, braku wielkich kolejek oraz niepotrzebnych nerwów. Musimy jeszcze poczekać na zniesienie monopolu dla przesyłek międzynarodowych, które ciągle są w rękach PP.

 

1 komentarz

  1. Andrzej 23-01-2013

Zostaw odpowiedź