fbpx

Poczta Polska ma już 100 placówek po rebrandingu

Jakiś czas temu wspominaliśmy o nowym logotypie oraz identyfikacji wizualnej Poczty Polskiej, której koszty wdrożenia zostały poddane surowej publicznej krytyce. Wysmagana biczem krytyki Poczta nie poddała się i konsekwentnie robiła swoje.

Czas płynął nieubłaganie i tym oto sposobem udało się otworzyć 100 placówkę w nowej wizualizacji.

 

 

Setna placówka zdaje się dobrze oddawać charakter nowej Poczty Polskiej. Umiejscowiono ją w Olsztynie – nie jest to miasto, ani małe, ani duże, ani też ogarnięte szczególną gorączką innowacyjności i super-szybkiego rozwoju. Do takich właśnie klientów zdaje się trafiać nowa Poczta.

 

Nie oznacza to, że Poczta nie chce przyciągać młodszych klientów nowoczesnymi usługami. Co więcej, samoobsługowa Strefa 24 zdaje się uderzać w konkury z Paczkomatami: w jej ramach przez całą dobę klient może nadać i odebrać przesyłki, uzyskać informacje o aktualnym statusie przesyłki oraz sprawdzić cenniki usług pocztowych. PP zapowiada, że do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu, zaś cały projekt zostanie zamknięty dopiero w 2018 roku.

 

Ponadto, Poczta Polska chwali się kompleksową usługą w wielu innych sferach niż przesyłki, stąd daje do zrozumienia, że wychodzi z butów konkurenta innych firm doręczających przesyłki:

 

„Placówki Poczty Polskiej w nowej wizualizacji to nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem do wysyłania i odbierania korespondencji”

 

Dodatkowo, w wybranych placówkach Poczta Polska otwiera także tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych.

 

Zostaw odpowiedź