fbpx

Poczta Polska z siecią 1000 sklepów Żabka i Freshmarket

Pocztowcy idą jak burza w rozwoju tanich punktów odbioru przesyłek. Docelowo planują 5000 lokalizacji i więcej.

Do sieci Poczty Polskiej dołączyło kolejne 600 sklepów Żabka i Freshmarket, które uczestniczą w dostawach typu click&collect, czyli mówiąc po polsku: kup w Internecie, odbierz w lokalnym sklepie. To efekt rozwijającej się współpracy Poczty Polskiej z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie około tysiąc lokalizacji. Docelowo, największa w Polsce sieć odbioru w punkcie, powiększy się nawet o kolejne pięć tysięcy sklepów.

Rozpoczęta w listopadzie ubiegłego roku współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem. Najpierw do sieci punktów odbioru zostały wprowadzone lokalizacje w Warszawie i w województwie mazowieckim. Po udanym starcie pora na resztę Polski.

Jak z nowych form odbioru mogą skorzystać konsumenci? Wystarczy przy zakupach w Internecie wybrać formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”. Wtedy otrzymuje się możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, konsument otrzymuje powiadomienie SMS-em. Odbiór przesyłki odbywa się wyłącznie poprzez wprowadzenie poprawnego kodu odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – mówi Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.

Zostaw odpowiedź