fbpx

Poczta Polska: sprzedaliśmy juz 4 mln neoznaczków

Neoznaczek, czyli znaczek kupowany przez internet i drukowany na biurowej lub domowej drukarce, to główny produkt platformy internetowej Envelo naszego narodowego operatora pocztowego. Poczta chwali się, że od chwili zakupienia usługi, klienci kupili już 4 mln takich znaczków. Teraz możliwe stanie się kupowanie przez sieć e-znaczków na przesyłki zagraniczne.

Co więcej, za pomocą platformy Envelo wyślemy neolist lub neokartkę do Polski nawet kiedy przebywamy poza Polską – niweluje to konieczność ponoszenia opłat za przesyłkę międzynarodową – obie usługi gwarantują dostarczenie przesyłki do każdego miejsce w Polsce już od 1,75 zł brutto.

Nowa propozycja Envelo to neoznaczek personalizowany. Nowa usługa może zainteresować e-sprzedawców. Dlaczego? Jak przekonują przedstawiciele poczty, taka wersja produktu to rozwiązanie dla klientów biznesowych, dla których liczą się profesjonalizm i dobry wizerunek. Na neoznaczku spersonalizowanym będziemy mieli możliwość umieszczenia logotypu naszej firmy lub zdjęcia oferowanych przez nas produktów lub usług.

Zdaniem Roberta Cieśluka, dyrektora sprzedaży i marketingu spółki Poczty Polskiej Usługi Cyfrowe, operatora platformy Envelo.

Klienci cenią sobie nie tylko łatwość zakupów online, lecz także oryginalność i estetykę wysyłanej korespondencji. Ciekawie zaprojektowany znaczek zyskuje wartość dodaną.

W sprzedaży dostępne są także neoznaczki z grafikami oferowanymi w galerii na platformie Envelo. Obrazy posegregowane są alfabetycznie, według kategorii lub według popularności. Użytkownicy mogą wybrać grafiki zarówno kolorowe, jak i czarno-białe.

Moim zdaniem

Musze przyznać, że nowa oferta na platformie Envelo to kolejny sygnał ze strony Poczty Polskiej, że wizerunek państwowego, niemrawego i niezauważającego zmian na rynku molocha, odchodzi do lamusa. Personalizacja znaczków pocztowych to naturalnie nie jest usługa, która zrewolucjonizuje rynek, ale z pewnością wśród przedsiębiorców prowadzących biznes w sieci, będzie stanowić ciekawe narzędzie, dzięki któremu zwykły pocztowy znaczek będzie mógł się stać marketingowym wehikułem.

Zostaw odpowiedź