fbpx

Polki lepsze od Polaków – badanie Garden of Words i Maison

Jeśli chodzi o korzystanie z nowoczesnych technologii Polki zawyżają średnią krajową. Aż 84% z nich ma dostęp do komputera, zaś 72% regularnie korzysta z internetu. To wyniki sporo lepsze od średniej krajowej.

Polki chętnie korzystają z internetu w komórkach – robi tak aż 24% z przebadanych osób. To bardzo dobre wyniki, które świadczą o tym, że warto profilować internetowe kampanie reklamowe pod gusta polskich kobiet.

Jeśli by ktoś uznał, że nie jest to wystarczający powód to warto zaznaczyć, że 71% respondentek zadeklarowało, że codzienne zakupy (spożywka i chemia) do domu robi całkowicie samodzielnie. Jakby tego było mało, blisko 40% Polek zaopatruje swojego mężczyznę w ubrania i kosmetyki.

 

Jeśli ktoś już zastanawia się, czy powinien rozważyć zmianę strategii marketingowej to dodam tylko, że Polki najgorzej oceniają komunikację marketingową branż: motoryzacyjnej, komputerowej oraz alkoholowej.

Zostaw odpowiedź