fbpx

Polkomtel rezygnuje z usług PZL, a tym samym z Mumio

Operator marki Plus GSM szuka nowego pomysłu na swój wizerunek, a to wiąże się z rezygnacją z dotychczasowej kampanii, w której główne skrzypce odgrywało legendarne Mumio.

Rodzi się pytanie, czy zmiana właścicielska wyszła Plusowi na dobre. Wszak rezygnuje ze swojego znaku rozpoznawczego. To zawsze trudna decyzja, gdy firma zrywa ze swoją chlubną i wyróżniającą tradycją w poszukiwaniu czegoś nowego.

Przykładem takiego zerwania była nowa kampania Netii, która postanowiła zrezygnować ze swojej twarzy reklamowej, czyli aktora Tomasza Kota. Jak wiadomo, nic z tego nie wyszło, a Netia ugłaskała Kota, aby ponownie czarował widzów swoimi kreacjami. Tak to bywa, gdy firma zaczyna obawiać się sukcesu (a raczej jego twarzy), którą sama wykreowała.

 

Jak skończy się kazus Polkomtela? Czas pokaże. Ja z wielkim zadowoleniem ponownie przywitam Mumio w reklamach Plus GSM.

 

 

Zostaw odpowiedź