Tak porażające wyniki przyniosło badanie amerykańskich marketingowców przeprowadzone przez Experian i omówione przez Marketing Pilgrim.
Nie przejmujcie się jeśli planujecie wystartować z kampanią reklamową po 31 października. Badanie Experian podpowiada w co najlepiej zainwestować.
A przynajmniej podpowiada w co w tym roku będą inwestować wynalazcy i pionierzy marketingu, czyli Amerykanie. I trzeba powiedzieć, że badanie najpopularniejszych kanałów reklamowych może wprawić w zakłopotanie.
Jak widać powyżej na trzecim miejscu znalazła się prasa drukowana! Znacząco przeskoczyła telewizję, czy reklamę w wyszukiwarkach!
To czego nie widać na wykresie to fakt, że w tym roku 83% amerykańskich przedsiębiorstw poprowadzi wielokanałowe zintegrowane kampanie reklamowe, zaś 55% zrobi to korzystając z co najmniej czterech kanałów!
Jak to jest możliwe aby taka rzesza firm prowadziła tak skomplikowane kampanie reklamowe? W prosty sposób, okazuje się, że przytłaczająca większość z nich rozpoczyna planowanie świątecznych akcji reklamowych już w lipcu.