fbpx

Polskie portale odrabiają straty do Google i Facebooka

Dobre informacje dla polskich portali – wygląda na to, że w przeciwieństwo do Facebooka i Googla ich statystyki poprawiają się z miesiąca na miesiąc.

Wybrane polskie portale, zarówno horyzontalne, jak i e-commerce notują w ostatnim roku wzrosty popularności. Odnosi się to zarówno do ich zasięgu, jak i liczby co miesięcznych odsłon. Jak zwykle przy podawaniu statystyk opieramy się na badaniu Gemiusa.

Wśród najlepiej rokujących w statystykach jest Allegro.pl, które zyskało rok do roku (wrzesień 2018 do wrzesień 2017) aż 3 procent zasięgu. Lepsza była tylko Gazeta.pl, która podnosi się po kilku latach nieustannych spadków popularności.

 

Wzrosty zasięgów:

  • Allegro plus 3 procent
  • Wp.pl plus 4 procent
  • Interia plus 1 procent
  • Gazeta.pl plus 5 procent
  • Filmweb.pl plus 2 procent

 

Szczegółowa metodologia Gemiusa:

https://audience.gemius.com/pl/metodologia/opis/

Liczebność próby: N= 161599. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Kantar MillwardBrown z I kwartału 2018r. i badania Maluchy z 2016r.

Zostaw odpowiedź