fbpx

Poprawia się skuteczność reklam Facebooka

Tak przynajmniej wynika z badań eMarketera na amerykańskim rynku reklamowym. Szczególnie mocno dotyczy to Facebooka mobilnego, gdzie według 35% reklamodawców ROI jest wyższe niż w przypadku wersji mobilnej.

Takie wyniki badań RBC Capital Markets oraz Advertising Age po raz kolejny potwierdzają, że im więcej smartfonów na świecie, tym Facebookowi będzie wiodło się lepiej.

 

Jak widać na poniższym wykresie faktycznie 35% (27+8) reklamodawców Facebooka twierdzi, że reklamy mobile na FB są lepsze od desktopowych.

 

 

Odwrotnie uważa 27% (20+7) reklamodawców, zaś 38% waha się w wyborze twierdząc, że zarówno reklamy mobilne jak i desktopowe od Facebooka prezentują zbliżony poziom skuteczności.

 

 

Co niemniej ciekawe wraz z upływem kolejnych miesięcy poprawia się ogólna skuteczność reklam na Facebooku. Poniżej zaskakujące dane – wygląda na to, że w USA Facebook staje się solidnym reklamodawcą.

 

Zostaw odpowiedź