fbpx

Popularność w mediach: sieci handlowe oraz sieci z elektroniką

Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził badanie Admonit z którego wynika, że Tesco jest najbardziej medialną siecią handlową w Polsce. Jeśli chodzi o internet to wyniki wyglądają nieco inaczej.

W internecie to Biedronka przegoniła Tesco pod względem ilości publikacji, które nie były reklamami. Bardzo dobrze wypadło także Auchan, niewiele przegrywając z Tesco.

Gdy spojrzymy na same sieci społecznościowe to ponownie dominuje Tesco, ale po piętach depcze mu Biedronka. A zaraz za nią mamy Lidla.

 

Wszystkie sieci handlowe przeciętnie wypadły jeśli chodzi o ilość publikacji prasowych, jedynie Tesco wyróżniło się znacząco na tle konkurencji.

 

admonit

Ranking popularności sieci handlowych z RTV/AGD otwiera Saturn, któremu depcze po piętach starszy brat z tej same grupy kapitałowej, czyli Media Markt. Warto nadmienić, że pod względem publikacji w prasie to Media Markt wygrało całe zestawienie.

 

Co ciekawe, bardzo słabo wypadło EURO RTV AGD, które znacząco przegonił Komputronik oraz Media Expert.

 

Zostaw odpowiedź