Prize Authentics to najnowszy pomysł Amazonu skierowany do kolekcjonerów pamiątkowych gadżetów z podpisami największych gwiazd jak na razie sportu. Chociaż docelowo pojawią się tam przedmioty związane z celebrytami filmu, telewizji, muzyki etc.
Dzięki współpracy z Creative Artists Agency (CAA) wszystkie souveniry mają gwarancję autentyczności. Ponadto, OpSec security zabezpieczy każdy z nich unikalnym hologramem.
Zainteresowanie Amazona rynkiem cennych pamiątek z jednej strony może wskazywać na wyraźny wzrost zapotrzebowania na tego typu gadżety, z drugiej zaś wskazuje jak wielkim magnesem dla innych dziedzin biznesu jest działalność Jeffa Bezosa.
Jak na razie baza pamiątek Prize Authentics jest mniej niż skromna i zdecydowanie brakuje jej wielkich nazwisk. Z pewnością rekompensują to skromne jak na pamiątkowy biznes ceny. Znając możliwości Amazona, jeśli sprzedaż będzie rosła ilość asortymentu eksploduje w iście bombowym tempie.
Jak widać, Amazon staje się swoistą instytucją zaufania publicznego w świecie e-commerce. Chcesz być traktowany na poważnie? Najlepiej sprzedawaj na Amazonie. Dobry PRowy ruch.