fbpx

“Supersam” szansą na wejście w e-handel dla tradycyjnych sieci handlowych

Chociaż coraz więcej sieci dyskontów i hipermarketów spożywczych jest już obecnych w sieci lub właśnie się do tego przymierza, to nadal trudno w tym sektorze mówić o jakiejś szczególnej gorączce. Szansą na zmianę tej sytuacji może się okazać projekt “Supersam”, który ma za zadanie wspomóc tradycyjne sieci handlowe w uruchomieniu e-sprzedaży.

Według informacji udostępnianych przez serwis wiadomoscihandlowe obecnie tylko 0,3 proc. placówek detalicznych w Polsce ma odzwierciedlenie swojego biznesu w sieci. Wartość sprzedaży produktów FMCG w całości handlu e­‑commerce to 450 mln zł (0,4 proc.), czyli w ujęciu procentowym dziesięciokrotnie mniej w porównaniu do Wielkiej Brytanii (4,5 proc.), która jest liderem w tej dziedzinie, i trzykrotnie mniej w stosunku do średniej europejskiej.

Nie dziwi zatem fakt, że w głowie jednego z polskich przedsiębiorców zrodził się pomysł stworzenia specjalnej platformy, która umożliwiłaby placówkom handlu spożywczego zaoferowanie internautom swojego towaru. Kilka dni temu miał miejsce debiut platformy “Supersam” .

Umożliwia ona klientom dokonywanie zakupów online w sklepach, zlokalizowanych blisko ich domów lub miejsc pracy. System umożliwia dokonywanie zamówień zarówno z dostawą do domu, jak również z odbiorem osobistym.

Jak deklaruje twórca platformy Supersam, Tomasz Kwieciński, przyłączenie tradycyjnej oferty sklepu do galerii Supersam, jest niemalże automatyczne. Jak zapewnia, witryna online będzie funkcjonować w ciągu 24h od podpisania umowy.

Do końca tego roku planujemy zintegrować 700-800 placówek detalicznych i patrząc na swój zespół oraz zainteresowanie z rynku, ten cel wydaje się być w zasięgu naszych możliwości

stwierdził Kwieciński w wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.

Zostaw odpowiedź