fbpx

Proximity marketing rusza w Riccardo

Jeśli zastanawiacie się co to za pies lub wydra ten proximity marketing, to spieszę donieść, że to nic innego jak „stary” poczciwy geotargeting. Czyli w tym wypadku wysyłanie wiadomości (takich jak kupony zniżkowe, pliki audio i video, opisy produktów i inne materiały reklamowe) do klientów, którzy znajdą się w pobliżu punktu sprzedaży.

Gdy połączymy to z automation marketing efekty mogą być ciekawe.

 

 

Tak też uczyniło Riccardo, które zdecydowało się na integracje technologii „Beacon” oraz „Proximity Marketing”. Nietypowość tego wdrożenia wyraża się w połączeniu zasobów online z zachowaniami konsumentów offline. Podczas, gdy w ostatnich miesiącach jesteśmy intensywnie bombardowani informacjami o licznych innowacjach z zakresu automatic marketing online, łączenie tych dwóch światów jest czymś nowym i dotychczas mało nagłośnionym.

 

Digitalizacja działań i pierwsze pilotażowe wdrożenie zintegrowanych platform marketing automation oraz programmatic buying prowadzone jest aktualnie w salonie Riccardo we wrocławskiej Galerii Renoma:

– Platforma oparta o Beacony daje naszym punktom sprzedaży bezpośrednią możliwość łączenia się z naszymi klientami w sposób ekscytujący i angażujący. Ten nowy zestaw możliwości pozwoli nam na interakcję z naszymi użytkownikami w czasie rzeczywistym. Będziemy mogli przekazać istotne treści oferty w sposób spersonalizowany w 3 kanałach: offline, online i kanale mobilnym. Wykorzystamy najnowocześniejsze połączenie Proximity Marketing i technologię Beacon, z wykorzystaniem naszej aplikacji mobilnej. Oznacza to, że wchodząc do naszych sklepów Klient będzie mógł od razu otrzymać na smartfonie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którym interesował się wcześniej w Internecie, jego opis czy indywidualną ofertę. A to wszystko na podstawie wcześniejszych zakupów i preferencji – mówi Grzegorz Trzeciak z Riccardo.pl

 

Ale to nie wszystko – Riccardo automatyzuje i digitalizuje co się tylko da:

Istotnym czynnikiem digitalizacji działań będzie pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów) oraz proces lead nurturingu. Działania te, wspierane przez zintegrowany z iPresso Enterprise system programmatic buying RTB Tracker, umożliwią indywidualne dopasowanie reklam w Internecie i komunikację nie tylko na własnych stronach internetowych, ale wszędzie tam, gdzie będzie poruszać się potencjalny klient.

 

 

Zostaw odpowiedź