fbpx

Przyszłość e-commerce? Personalizacja!

Trend zindywidualizowanych zakupów to przyszłość – przekonują założycielki musli.takjakchcesz.pl, e-sklepu, w którym każdy może skomponować swoje musli.

Polacy coraz większą wagę przykładają do tego co jedzą, a dobrze skomponowane musli to świetny pomysł zarówno na pożywne śniadanie, jak i przekąskę. Z tego założenia wyszli autorzy opisywanego sklepu.

Jak działa personalizacja w ich wypadku? Najpierw w zakładce “wybierz mieszankę podstawową” zaznaczamy naszą ulubioną mieszankę stanowiącą bazę musli np. płatki kukurydziane. Następnie przechodzimy do zakładki “wybierz dodatki”, gdzie z bogatej kompozycji zbóż, owoców, bakalii, nasion, czekolad oraz ekstra dodatków jak np. berberys, wybieramy to, na co mamy ochotę. Na końcu mamy nawet możliwość nazwania naszej mieszanki.

Nie wiesz na co się zdecydować? Nie ma problemu. Możesz skorzystać z gotowych mieszanek na konkretne potrzeby np. “aktywna mama”, “smak dzieciństwa”, “detox max” czy “kolorowo, bezglutenowo, naturalnie”.

Moim zdaniem

Musli to świetny przykład na to,  jak e-commerce może skutecznie stawiać  czoło konkurentom z tradycyjnego  handlu. Personalizacja to  bowiem z całą pewnością wartość dodana,  która może wyróżnić e-sprzedawcę na tle standaryzowanych i identycznych produktów oferowanych  w innych sklepach.

1 komentarz

  1. Andrzej 16-07-2014

Zostaw odpowiedź