fbpx

Raport Mastercard: Polacy europejskimi rekordzistami w codziennych zakupach w sklepach internetowych!

Według badania Mastercard 9 procent Polaków kupuje w sklepach internetowych codziennie!

Średnia osób, która kupuje codziennie (sic!) w Europie wynosi 6 procent. Co ciekawe, sprawa ma się zupełnie inaczej, gdy przychodzi do badań weekendowych – tutaj w korzystaniu ze sklepów internetowych dominują Brytyjczycy (41 procent wskazań) przed Irlandczykami (32 procent wskazań) oraz Niemcami (30 procent wskazań).

Jaki można z tego wyciągnąć wniosek? Przede wszystkim taki, że najpewniej Polacy odwiedzają sklepy internetowe w trakcie godzin pracy, co świetnie korelowałby z wieloma innymi badaniami wskazującymi na nagminne załatwianie prywatnych spraw przez polskich pracowników w godzinach pracy.

mastercard-badania1

Gdy przesuniemy optykę na całą Europę to okaże się, że aż 60 procent Europejczyków robi zakupy minimum raz w miesiącu, zaś 90% z tych, którzy mają dostęp do Internetu kupuje w Internecie minimum raz w roku.

Badanie Masterindex objęło konsumentów z 23 krajów EEA (European Economic Area) w wieku 18 – 64 lata. W zależności od kraju wielkość próby wynosiła od 855 do 3439 osób, zaś suma przebadanych respondentów wyniosła 42.881 osób.

Zostaw odpowiedź