fbpx

Real time bidding od Netsprintu, czyli Adfocus

Retargetowanie i personalizacja to częste słowo wytrych używane w odpowiedzi na pytanie: jak podnieść współczynnik konwersji?

Kolejnym słowem wytrychem jest marketing efektywnościowy, czyli taki, który jest po pierwsze rozliczalny, a po drugie opłacalny. Wszystkie te elementy mają pojawić się w Adfocusie.

 

Jak podaje w swoich statystykach Netsprint średni poziom konwersji w sklepie internetowym wynosi raptem 2%, co oznacza, że pozostałe 98% to potencjalni klienci, którzy mogą do sklepu już nigdy więcej nie wrócić.

 

Tutaj z pomocą wchodzi retargeting spersonalizowany, który potencjalnemu klientowi przypomina o sklepie, w którym złożył wizytę, oraz o produktach, którymi był zainteresowani. A wszystko to w formie zautomatyzowanych reklam przygotowanych zgodnie z identyfikacją wizualną sklepu.

 

Aby pojawił się element efektywności konieczny jest odpowiedni model – w tym wypadku pojawia się CPS (cost per sale) oraz CPC (cost per click).

 

Jak wygląda to od strony technicznej?

“W chwili przeglądania np. produktów w sklepie internetowym internauta zostaje otagowany za pomocą skryptów retargetujących Adfocus umieszczonych w kodzie źródłowym sklepu internetowego, a następnie – podczas surfowania po sieci – ogląda spersonalizowane reklamy przygotowane zgodnie z jego zainteresowaniami. Kreacje reklamowe mogą zawierać np. zdjęcia produktów, które wcześniej miał w koszyku potencjalny klient, promocyjne ceny, opinie o produkcie itp.”

 

 

Zostaw odpowiedź