fbpx

Reklamowe Lwy z Cannes: Polacy z brązem

Prestiżowe reklamowe nagrody rozdane. Tym razem dostało się i Polakom za rozkład jazdy z McDonalds. Ci, którzy nie widzieli mogą obejrzeć nowatorską koncepcję na filmie.

Pomysł jest o tyle ciekawy, że trafia w sedno idei “fast food”.

Najlepszy na świecie był Benetton, który przedstawił na swoich reklamach całujących się przywódców religijnych i politycznych.

Nagroda za najlepszą kampanię światową otrzymał Nike za Fuelband, projekt opaski, która monitoruje ogólny stan zdrowia organizmu i śledzi jego codzienną aktywność.

Inne ciekawe wyróżnione projekty to na przykład raport na temat energii słonecznej opracowany na papierze czułym na światło – działa tylko gdy pada nań promień słońca

 

 

Z branży internetowej wyróżniono na przykład głosowe wyszukiwanie od Google.

http://www.canneslions.com/work/2012/media/

W kategorii outdoor niesamowite wrażenie zrobił Mercedes, który w praktyce pokazał samochód niewidzialny dla środowiska

Zostaw odpowiedź