fbpx

Reklamy Super Bowl 2014 – pora na szczegółowe statystyki!

Marketing Charts zacytował za Nielsenem szczegółowe statystyki najlepszych reklam opublikowanych w najdroższym na świecie czasie antenowym, czyli w przerwie finału amerykańskiej ligi NFL.

Ze statystyk dowiemy się o zestawieniach najpopularniejszych, najlepiej pamiętanych, najefektywniejszych oraz najbardziej lubianych reklam.

 

Zdecydowanym zwycięzcą w kategorii „most shared” jest Budweiser, który zajął dwa pierwsze miejsca. Numer jeden to znany już Puppy Love

 

http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4

 

 

Numer dwa, to „Hero’s Welcome” – powitanie żołnierza zasponsorowane przez samego Budweisera.

 

http://www.youtube.com/watch?v=K7L5QByvXOQ

 

 

Z kolei trzeci Axe stawia na lżejsze klimaty i mówi: make love, not war chwaląc się swoim wsparciem dla pokoju na świecie

 

http://www.youtube.com/watch?v=63b4O_2HCYM

 

 

Numer cztery to wielka niespodzianka – azjatycko-brytyjski Jaguar szturmujący amerykański rynek reklamą w klimacie Jamesa Bonda

 

 

 

Piąteczka to marka piwa Bud Light, i typowe wkręcanie po amerykańsku

 

http://www.youtube.com/watch?v=KQ8DBddW270

 

Reszta w zestawieniu poniżej

 

Miano najefektywniejszej reklamy zyskała produkcja Microsoftu

 

I całe zestawienie

 

 

Z kolei najbardziej lubiana reklama to The Phone Call od Radio Shack z największymi gwiazdami filmów lat 80-tych

http://www.youtube.com/watch?v=oUwwZHdx6SU

 

i całe zestawienie

 

 

Na koniec zestawienie najlepiej zapamiętanych spotów reklamowych Super Bowl 2014

 

Zostaw odpowiedź