fbpx

Reklamy Super Bowl: Budweiser vs Volkswagen

Najdroższy czas antenowy na świecie to jak co roku przerwa w finale najważniejszych amerykańskich rozgrywek w futbolu amerykańskim, dyscypliny sportu, którą uprawiają dwa jedenastoosobowe zespoły ubrane w hełmy i chomąta. Jest to najpopularniejszy sport zaraz po jedzeniu na czas w USA – tak twierdzi nonsensopedia.

To dobry wstęp, aby przypomnieć, że Super Bowl już w nadchodzący weekend, a więc i pora na najlepsze i najdroższe reklamy roku 2014.

 

Pełną listę reklam, które pojawią się w przerwie Super Bowl 2014 poznamy w niedzielny wieczór (przynajmniej wg standardów amerykańskich), ale zanim to nastąpi warto już przygotować się na to wielkie reklamowe wydarzenie

 

Na początek poznajmy listę marek, których reklamy podbiły Internet w ostatnich latach. Tutaj minimalnie prowadzi Volkswagen, który zasłynął legendarnym spotem „The Force” z 2011 roku.

 

http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0

 

Zaraz za nim mamy Budweisera, wieloletniego gracza, który jest marką instytucją w USA. Z pewnością jednym z powodów jest emocjonalna, amerykańska do szpiku kości komunikacja. W tym roku, jak zawsze jednym z głównych bohaterów spotu jest szlachetny koń, który jak wiadomo jest najlepszym przyjacielem kowboja, Amerykanina.

 

http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4

 

Trzecie miejsce z potężną stratą do dwóch pierwszych zajmuje Uniwersal Pictures, który wykorzystuje coroczny Super Bowl do reklamy nadchodzących filmów. Tak było z filmem Battleship.

 

 

Producent chrupków Doritos to zasłużone czwarte miejsce. Zresztą, zobaczcie sami co przygotował na rok 2014. Fuj, dobra robota.

 

 

PIąte miejsce to reklama ciężarówek Ram i słynny spot Farmer. Mocna rzecz, w mocnej amerykańskiej estetyce.

 

 

Numer sześć to Chevrolet, gdzie w tym roku mamy wielkiego byka i niemniej wielkiego pick-upa.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dOMrA-BGuLY

 

Siódemka to Paramount Pictures, który co roku promuje swoje niezwykle widowiskowe filmy. Na przykład Iron Mana.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CzMgnmChN8k

 

Numer osiem, to klasyka gatunku, czy M&Ms. Reklama na Super Bowl 2014 doczekała się nawet teasera!

 

http://www.youtube.com/watch?v=sNr1a-k3bwk

 

Dziewiątka to Samsung, który słynie z nudnych reklam, ale wyśmiewanie zwyczajów Applemaniaków poszło mu naprawdę nieźle

 

 

Top Ten zamyka Chrysler, do popularności którego z pewnością przyczyniła się groźna mina Eminema.

 

 

Zostaw odpowiedź