fbpx

Rekrutacja nie musi być nudna

Chociaż chętnych do pracy w Polsce nie brakuje to za kilka lat sytuacja to zmieni się diametralnie. Ci, którzy patrzą w przyszłość i rozumieją pojęcie employer brandingu już dziś pokazują jak można zatrudniać.

A że przy okazji sami się odrobinę wypromują?

 

 

To chyba dobrze, zważając na fakt, że mamy do czynienia z kampanią agencji social media, czyli OX Media. Sam pomysł został najpewniej zaczerpnięty z pewnej audycji radiowej, gdzie dzieci przepytuje się w sprawach dorosłych. Tak też uczyniono i tym razem: zapytano dzieciaki o co chodzi w tych social media? Z odpowiedziami warto się zapoznać – wszak konsumentów trzeba przywiązywać do marki od najmłodszych lat.

 

A po co to wszystko? Aby przyciągnąć stażystów i pokazać im, że na początek nie trzeba wiedzieć wszystkiego, wystarczy kreatywnie odpowiadać. Chociaż OX Media odtrąbił wstępny sukces to jak na razie naliczyliśmy 1450 odsłon – liczymy na więcej!

 

 

 

Zostaw odpowiedź