fbpx

Remont w domu? Zakupy w sieci!

Jak wynika z badań porównywarki Ceneo, statystyczny Kowalski po zakup artykułów z branży budowalno-remontowej udaje się coraz częściej do sieci.

Zainteresowanie e-klientów tymi towarami wzrosło w ciągu roku aż o 40 proc. Czyni tak już 60 proc. polskich internautów, którzy produkty związane z remontem i urządzaniem wnętrz kupują w sklepach online.

źródło: rp.pl

Nietrudno jest się domyśleć powodu takiego stanu rzeczy. To w dużej mierze zasługa niższych cen i większego wyboru, niż w sklepach stacjonarnych. Zdaniem Ceneo, ten segment ma przed sobą duże pole do dalszych wzrostów.

Sklepy internetowe z branży budowlanej długo nie mogły przekonać klientów do swojej oferty. Przełom nastąpił w ubiegłym roku, kiedy zainteresowanie kategoriami sprzedażowymi “Dom i wnętrze” oraz “Budowa i remont” wzrosło o odpowiednio 41,7 proc. i 38,8 proc

powiedziała Joanna Bilińska z serwisu Ceneo.

Bilińska dodaje, że  popularnym zjawiskiem stał się tzw. showrooming.

Osoby, którym do dokonania zakupu w sklepie internetowym nie wystarcza opis i zdjęcie produktu, podczas wizyty w sklepie stacjonarnym sprawdzają dokładnie kolor płytki, grubość paneli czy szerokość wanny, po czym wracają do domu i dokonują transakcji online.

Zostaw odpowiedź