fbpx

Responsive design nie przyjmuje się

Tak mocny wniosek można postawić na podstawie rezultatów badań IAB w Wielkiej Brytanii, według których przeszło co dziesiąty reklamodawca, spośród stu największych, posiada stronę www w technologii responsive design.

Wśród nielicznych ale dobrze znanych firm w UK korzystających z responsive design znalazły się Nissan i Microsoft. Pozostałe 89 firm z TOP 100 największych brytyjskich reklamodawców nie zawraca sobie głowy responsywną nowinką techniczną

 

Zupełnie odmienne wyniki przyniosły badania subskrybentów Econsultancy – tam współczynnik marek, które dysponują stroną w technologii responsive design wyniósł blisko 50% (dokładnie 46%).

 

Dużo lepiej w badaniach IAB wypadły odpowiedzi na pytanie o posiadanie stron zoptymalizowanych pod kątem smartfonów – tutaj pozytywnie odpowiedziało blisko 2/3 ze stu największych reklamodawców w UK.

 

Jaki z tego wniosek? Jeśli szukacie przewagi konkurencyjnej responsive design być może jest odpowiedzią. Jeśli oglądacie każdą złotówkę dwa razy, przemyślcie wykonanie strony mobilnej – chociażby po to, by nie zostać z tyłu.

 

Zostaw odpowiedź