Mensis.pl nr 1/2011
Pierwsze wydanie „Mensis.pl” pokazuje, że w e-commerce wiosna przychodzi jesienią – późną jesienią. W tym czasie przedświąteczną gorączkę odczuwa większość Sprzedawców Internetowych. To właśnie dla Was, Drodzy Przedsiębiorcy, narodził się Magazyn Mensis.pl. Powstał po to, by odkrywać, inspirować i edukować. Aby opisywać sprawdzone rozwiązania, a także poruszać kwestie postaw i podstaw ważnych i fundamentalnych dla wszystkich właścicieli internetowych biznesów. Od dzisiaj polski e-commerce już nigdy nie będzie taki, jak wczoraj. Owocnej lektury!

Mensis 1/2011
Polecane artykuły
(R)ewolucja w e-commerce
Sztuczna inteligencja, audio, wideo, multimedia, co-surfing – technologie w e-commerce przebijają się coraz mocniej. Wirtualny biznes rośnie w bardzo szybkim tempie, napędzając tym samym rozwój narzędzi przeznaczonych specjalnie do sprzedaży w internecie. Wszystko to skutkuje zmianami w obsłudze klienta…
Język korzyści
83% ofert w internecie powstaje… by nic nie sprzedać – są po prostu skazane na porażkę. Ich autorzy dość dobrze radzą sobie z prezentowaniem informacji (parametry techniczne, zasady użytkowania, zastosowanie produktu), ale brakuje im świadomości, że aby przekonać e-klienta do kupna, trzeba czegoś więcej…
E-mail marketing
W świecie e-marketingu już powszechnie uważa się, że e-mail jest jednym z najefektywniejszych (a często najefektywniejszym) sposobów komunikacji marketingowej w internecie. Pozwala na utrzymanie stałego kontaktu z odbiorcami, budowę PR i oczywiście sprzedaż…
- (R)ewolucja w e-commerce – co-surfing i nowoczesne technologie w obsłudze klienta
- Język korzyści – sprzedawca doskonały
- Cross-channeling – wielokanałowość zakończona sukcesem
- Profesjonalny blog a wizerunek firmy
- Jakie oprogramowanie wybrać dla e-sklepu
- Jak domenę wybrać dla sklepu internetowego
- Jak zamienić maila w złoto – niezbędne podstawy skutecznego e-mailingu
- Rejestracja w GIODO i ochrona danych
- Nisza rynkowa – Twoje miejsce w e-commerce
- Logistyka w e-commerce
- Allegro edukuje rynek – wywiad z kierownikiem Projektów Edukacyjnych Allegro
- Wpływ komunikacji wizualnej na klienta w sieci
- Testuj zamiast zgadywać
- Czas na m-bines?
- Dlaczego klient nie korzysta z Twojej oferty?
- PPC w Polsce, czyli przymus najlepszej opcji
- 7 mitów na temat sprzedaży internetowej
Allegro edukuje rynek
Wywiad z Tomaszem Mizerką kierownikiem projektów edukacyjnych Allegro
Akademia Allegro powstała w 2010 roku jako propozycja edukacyjna dla użytkowników serwisu Allegro. Szkolenia z zakresu e-commerce mają formułę offline i online, wykorzystując w dużej mierze wiedzę i potencjał certyfikowanych wykładowców serwisu Allegro. Nauczyciele Akademii w dużej części są uznanymi sprzedawcami serwisów aukcyjnych, a przekazywany przez nich materiał szkoleniowy jest ich osobistym doświadczeniem. Celem Akademii jest nieustanny rozwój internetowych sprzedawców, aby potrafili reagować na rynkowe zmiany i dochodowo rozwijać swoje przedsiębiorstwa.
Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.
ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego
Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.
WspieramBiznes.pl
Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców, w którym każdy znajdzie merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.
IAI-Shop.com