fbpx

Riccardo.pl z e-strategią od Grupy AMP Media

Na początku listopada multibrandowa firma modowa Riccardo.pl uruchomiła nowy sklep internetowy z markowym obuwiem i akcesoriami. To pierwszy etap realizowanej wspólnie z Grupą AMP Media e-strategii.

Riccardo.pl, firma oferujący obuwie i akcesoria światowych marek m.in. Lacoste,
Tommy Hilliger, EMU, Ecco, Geox Clarks i GUESS, powierzyła opracowanie i
realizację strategii obecności w Internecie Grupie AMP Media, specjalizującej się w
integracji usług e-commerce. Do zadań agencji należy w szczególności budowanie
wizerunku i zasięgu marki w sieci, również za pośrednictwem portali social media oraz
działania promocyjne wspierające sprzedaż online. Pierwszym efektem tej współpracy
jest uruchomiony właśnie sklep internetowy Riccardo.pl.

Twórcy sklepu postawili na nowoczesność, przejrzystość i prostotę. Klient, dzięki
komfortowej i intuicyjnej nawigacji oraz czytelności przekazywanych informacji, po
wejściu na stronę bardzo szybko orientuje się w strukturze sklepu. Asortyment sklepu
obejmuje blisko 10 tysięcy produktów, stąd też dla ułatwienia wyszukiwania wdrożono
mechanizm filtrujący produkty oparty o pełnowartościowe atrybuty produktowe takie jak
np. marka, kolor, kształt noska, technologia wykonania, wysokość obcasa, materiał
zewnętrzny i wiele innych.

 

Każdy produkt jest szczegółowo opisany i zobrazowany wieloma zdjęciami pokazującymi
go z wielu perspektyw. Dla wygody klientów dołączono także tabele rozmiarów właściwe
dla każdej z marek, poradnik zawierający informacje na temat pielęgnacji i
użytkowania obuwia, jak również opisy technologii i materiałów, z których wykonane są
buty.

 

Marka Riccardo.pl przywiązuje dużą wagę do opinii swoich klientów, dlatego też sklep
został wzbogacony o aplikację Q&A – pytania i odpowiedzi, umożliwiającą pozyskanie
wysoce wiarygodnych opinii o funkcjonowaniu sklepu oraz oferowanym asortymencie.
Aplikacja umożliwia zadanie pytania odnośnie produktu osobie, która dany
produkt zakupiła poprzez serwis społecznościowy Facebook.com. To ciekawe
rozwiązanie łączące social media z rynkiem e-commerce ma duży wypływ na budowanie
relacji klientów danego sklepu. Wdrożona aplikacja pozwala bowiem na bezpośredni
dialog między osobami zainteresowanymi produktami sklepu, a tymi, którzy już je
zakupili, użytkują i tym samym mogą podzielić się swymi opiniami. Wymiana opinii,
choć odbywa się za pośrednictwem serwisu Facebook.com, jest również widoczna na
karcie danego produktu w sklepie Riccardo.pl, co stanowi znaczącą wartość dodaną do
informacji o produkcie.

 

Kolejnym etapem współpracy pomiędzy Riccardo.pl a Grupą AMP Media będzie
rozbudowa sklepu o markową odzież, a także działania promocyjne sklepu na portalach
internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM I SEO.

Zostaw odpowiedź