fbpx

Rozrywka w Internecie: Polacy maniakami hazardu i memów.

Chociaż kwietniowy Megapanel przyniósł polskiemu e-commerce czarne wiadomości, nie oznacza to, że Polacy zrezygnowali z innych rozrywek niż zakupy.

Potwierdzają to wzrosty zarówno YouTube’a, Demotywatorów, jak i Kwejka.

 

 

YouTube zyskał ponad 1.3 miliona widzów kwiecień 2013 do kwietnia 2014 i zbliża się wielkimi krokami do 15.5 miliona oglądających. Z kolei Demotywatory zanotowały wynik w postaci 3.85 mln użytkowników, co jest poprawą o blisko 500 tysięcy w stosunku do roku ubiegłego.

 

Kwejk zaś zyskał najmniej bo 200 tysięcy osób przeskakując granicę 3 milionów użytkowników. Po drodze pozwolił się jednak wyprzedzić innemu rosnącemu w siłę portalowi z memami: cdap.pl, który jest największym wśród tego typu portali, wygranym kwietniowego Megapanelu – zyskał z 2 do 3.3 miliona użytkowników. Taka eksplozja powinna poważnie zainteresować potencjalnych reklamodawców.

 

Gorzej poradził sobie filmweb.pl, który stracił ponad 600 tysięcy użytkowników. Być może to efekt nowego layoutu? Ciekawostką jest zaliczenie Instragramu do portali kategorii „kultura i rozrywka”, a nie „społeczności”. Tak czy inaczej, polski Instagram rośnie powoli: 400 tysięcy userów w rok.

 

Jednak największe wzrosty zanotowały portal zajmujące się hazardem: bet365.com urósł z 1.85 mln do 3.71 mln. To największy wzrost w całym zestawieniu. Wspaniały debiut zaliczył, nieistniejący w ubiegłorocznym zestawieniu, portal bet-at-home.com od razu zyskując 2.8 miliona dusz.

 

W zestawieniu pojawił się także pl.betclic.com, którego także nie było w ubiegłorocznym kwietniowym zestawieniu. Wynik to 2.2 miliona hazardzistów – prosto z Polski.

 

 

1 komentarz

  1. Grzegorz 30-06-2014

Zostaw odpowiedź