fbpx

Ruszył sklep internetowy Mohito.com

Mohito, marka należąca do LPP zaprezentowała sklep internetowy Mohito.com, który został wyposażony w wiele nietypowych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.

Nie oszczędzano na niczym, dopieszczono design, przemyślano nietypowy układ strony, w końcu perfekcyjnie zaimplementowano funkcjonalności.

 

Obcowanie ze sklepem Mohito jest super wygodne – naturalnie to efekt niewielkiej kolekcji oraz dopracowanej funkcjonalności i prostego designu. Pomimo to, efekt podnoszący wizerunek marki w oczach klientek z pewnością będzie miał miejsce. Zerknijmy więc na to cudo.

 

mohito-sklep

 

Pierwsze co rzuca się w oczy, to unikalny podział na trzy pionowe łamy. Zastosowano proporcje bliskie klasycznemu złotemu podziałowi – w tym wypadku 2/4 strony to łam środkowy, zaś na dwa pozostałe łamy po bokach przeznaczono po ¼ reszty strony.

 

Menu po lewej stronie to klasyka – wycentrowany układ podkategorii nawiązuje do logotypu. Podobnie jak ułożenie czcionki w łamie środkowym. Ciekawie za to wygląda łam z filtrami, gdzie złamano porządek i wycentrowano całość do lewej – i to wcale nie razi. Po mistrzowsku wyróżniono odnośnik do bloga – na tle prostego sklepu rzuca się w oczy dokładnie tak mocno jak powinien, zaś sam dobór czcionki oddaje wszystko.

Zostaw odpowiedź