fbpx

Rzeczpospolita: opiniotwórcza prasa nadal jest godna zaufania

Pomimo spadku czytelnictwa prasy papierowej wysokiej klasy dziennikarstwo jest nadal w cenie. Według badań Międzynarodowego Stowarzyszenia Marketingowego Mediów Informacyjnych aż 75% czytelników w Europie ufa prasie.

Jeszcze lepiej jest w przypadku opiniotwórczej prasy inteligenckiej – tym ufa nawet 83% wszystkich czytelników. Warto wziąć sobie do serca powyższe wyniki ponieważ badanie przeprowadzono na 9000 Europejczyków – to potężna próba badawcza.

Warto zwrócić uwagę, że prasa ważniejsza jest dla osób po 60 roku życia – aż 64% osób w tym przedziale wiekowym deklaruje, że sięga z uwagą po prasę drukowaną. Wśród 30-latków ten współczynnik sięga 44% – to także solidny wynik.

Marki prasowe są nadal silne, stąd warto przykładać się do PRu mocniej niż kiedykolwiek. Pozytywne zaistnienie w prasie opiniotwórczej to niejednokrotnie przepustka do szerokiego sukcesu rynkowego.

Zostaw odpowiedź