fbpx

Sarenza: obroty w górę o 241%, Polacy kupują jak Duńczycy i Szwedzi

Sarenza.pl po raz kolejny pokazuje swoje dynamiczne oblicze – po udanym starcie na polskim rynku oraz uzupełnieniu strony www o wersję mobilną chwali się znakomitymi wynikami handlowymi podczas zimowych wyprzedaży.

Styczeń 2014 w Sarenza.pl przyniósł wzrost obrotów o 241%

Jak nie trudno się domyślić przytłaczająca większość klientów Sarenzy to kobiety – tutaj to aż 82% przypadków w relacji do 18% mężczyzn. Blisko połowa klientów (43%) Sarenzy to osoby w wieku 25-44 lata – reszty danych demograficznych sklep nie ujawnia.

 

Z ciekawszych informacji, jakie podano do publicznej wiadomości warto wspomnieć fakt zachowań zakupowych Polaków, którzy na czas wyprzedaży chętnie i głęboko sięgają do kieszeni. Jak głęboko?

 

„W trakcie wyprzedaży średnia wartość ich koszyka wynosi nawet 320 złotych (79 euro). Wynik ten jest porównywalny do wartości koszyków konsumentów z Danii (76 euro), Holandii (82 euro) i Szwecji (81 euro)”

 

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja po sezonie wyprzedażowym, kiedy to Polacy kupujący w Sarenzie decydują się zazwyczaj na produkty z najtańszej półki. Na koniec garść informacji o modzie kobiecej – jako laik w dziedzinie pozwolę sobie zacytować, bez wchodzenia w komentowanie:

 

„Biorąc pod uwagę konkretne rodzaje produktów, najbardziej lubianym i zarazem najczęściej kupowanym przez Polaków typem obuwia okazały się podczas tych wyprzedaży sneakersy, tuż za nimi znalazły się botki. Popularność tego trendu widoczna jest również w innych krajach europejskich, takich jak Hiszpania, Holandia i Włochy. Tendencją wyróżniającą Polskę spośród innych krajów jest relatywnie wysoka sprzedaż obuwia na wysokim obcasie – ten rodzaj butów znajduje się wśród 3 najchętniej wybieranych modeli w naszym kraju”

Zostaw odpowiedź