fbpx
Analityka cyfrowa

SAS liderem zaawansowanych rozwiązań w zakresie analityki cyfrowej

Po raz trzeci z rzędu SAS ze swoim rozwiązaniem dla analityki cyfrowej SAS Customer Intelligence 360 znalazł się w kwadrancie liderów raportu Gartner “Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics”.

Inteligentna analityka cyfrowa

Dotarcie do klienta i mierzenie efektywności działań realizowanych w obszarze marketingu cyfrowego to główne wyzwania biznesu. Organizacje budują przewagę konkurencyjną w tym zakresie dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych. Platforma SAS® Customer Intelligence, wykorzystująca analitykę predykcyjną oraz uczenie maszynowe, pomaga specjalistom ds. marketingu w:

  • realizacji zaawansowanych i wielokanałowych strategii adresujących potrzeby współczesnych klientów
  • weryfikacji efektywności prowadzonych działań.

SAS uzyskał w raporcie Gartnera najwyższe oceny w kategoriach zdolność do realizacji i wizja rozwoju. Rozwiązania SAS analizując wielkie zbiory danych zarządzają ścieżką zakupową klienta (customer journey) we wszystkich kanałach. Zwiększają tym samym zadowolenie i konwersje konsumentów, a w konsekwencji przychody przedsiębiorstwa.

Firmy są obecnie zalewane ogromem cyfrowych danych dotyczących klientów i muszą mieć możliwość agregowania i analizowania informacji istotnych dla ich biznesu oraz podejmowania właściwych działań szybciej od konkurencji. Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w raporcie firmy Gartner dowodzi, że platforma analityczna SAS pozwala pracownikom odpowiedzialnym za marketing uporządkować chaos informacyjny i skutecznie realizować działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta – mówi Wilson Raj, Global Director of Customer Intelligence w SAS.

Optymalizacja doświadczeń klienta

Najnowsze rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zapewnia całkowity wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnych doświadczeń klienta oraz daje pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji programów marketingowych.

Zostaw odpowiedź