fbpx

Second screen konsoliduje się w USA – badania Business Insidera

Jak pokazują badania Business Insidera na terenie USA zjawisko multiscreeningu zaczyna dojrzewać i jak zauważają sami dziennikarze magazynu – konsolidować się. W czym wyraża się owa konsolidacja?

W tym, że to co dla nas Polaków jest ciągłym novum, dla połowy Amerykanów jest codziennością.

 

Badanie, z którego wynikają postawione przez Buisness Intelligennce wnioski zostało przeprowadzone przez NPD Group w kwietniu 2013, więc stosunkowo dawno. Dziś można założyć, że Amerykanów konsumujący media w dwóch i więcej ekranach naraz jest jeszcze więcej.

 

Najpopularniejszą czynnością podczas oglądania telewizji jest poszukiwanie informacji o aktorach grających w produkcji filmowej. Niemniej często poszukuje się informacji o samym filmie lub programie. Co zaskakujące, aż co piąty Amerykanin robił rekonesans zakupowy produktu, który został zaprezentowany w reklamie! Wygląda na to, że reklamy telewizyjne mają szanse zyskać nowego sojusznika w szczegółowych badaniach publiczności multiscreeningującej.

 

Więcej popularnych czynności poniżej. Ciekawostki to 12% odpowiedzi przy czynności „granie w grę dotyczącą oglądanego programu telewizyjnego” czy 15% przy odpowiedzi „prowadziłem dyskusję w social media na temat oglądanego programu telewizyjnego”.

 

multiscreening w USA

 

Zostaw odpowiedź