fbpx

Sephora: Otwieramy kolejne placówki, ale stawiamy również na rozwój e-sklepu

Jak deklaruje operująca w Polsce francuska sieć perfumerii, po otwarciu internetowego kanału sprzedaży, udało się jej osiągnąc status jednej z najbardziej rozpoznawalnych spontanicznie marek wśród wszystkich e-sklepów perfumeryjnych z branży beauty w Polsce. Spółka ma jednak apetyt na więcej.

O otwarciu w Polsce internetowego sklepu Sephory informowaliśmy na początku lutego br. Przeprowadziliśmy wówczas również krótki test usability witryny. Oto,w jaki sposób funkcjonowanie sklepu ocenia przedstawiciel francuskiej spółki w naszym kraju:

Już w kilku pierwszych tygodniach mieliśmy milion wejść na stronę naszego e-sklepu. W marcu sklep internetowy był trzeci pod względem wielkości sprzedaży w całej naszej sieci. Odczytujemy ten wynik jako sukces. Jeżeli chodzi o miasta, rozłożenie sprzedaży sklepu internetowego jest bardzo równe. Dotyczy to zarówno dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, w których nie ma stacjonarnych perfumerii Sephora

powiedział Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

Co ważne, słowa Kołodziejczyka potwierdza dobitnie najnowszy raport Izby Gospodarki Elektronicznej “E-commerce Polska” z początku czerwca 2014. Trzeba przyznać, że jak na sklep z… 4-miesięcznym stażem, zdobycie pozycji lidera pod względem rozpoznawalności w swoim segmencie budzi szacunek. Tym bardziej, że w tej lidze grają równie silne brandy jak Douglas, Rossman czy też Avon.

Według zapewnień Kołodziejczyka, Sephora ma dziś ponad połowę udziału w rynku sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych w Polsce. W kraju działają 92 perfumerie marki, a według planów ma powstawać 3-5 nowych placówek rocznie. Firma koncentruje swoją działalność na dużych i średnich miastach – powyżej 100 tys. mieszkańców.

 

Zostaw odpowiedź