fbpx

Serwis Poczty Polskiej dedykowany branży e-commerce

“Lepiej późno niż wcale” głosi stare porzekadło. I rzeczywiście, trudno znaleźć lepsze słowa na określenie letargu, w któym znajdował się nasz narodowy operator przez ostatnie kilka lat, wskutek czego umknęło mu dostrzeżenie wagi i znaczenia klientów, jakimi są sprzedawcy interentowi w jego biznesie. Najwyraźnie jednak Poczta chce zerwać z tym wizerunkiem, bowiem ruszył dedykowany specjalnie dla tej branży serwis internetowy – ecommerce.poczta-polska.pl

Jak deklaruje Poczta Polska, jej usługi wybiera prawie 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem.

Nowy serwis pozwoli im łatwiej organizować obsługę logistyczną biznesu. Rynek eCommerce jest dla nas bardzo ważny, to jeden z najbardziej perspektywicznych i rozwijających się w największym tempie sektorów gospodarki. Jesteśmy dumni, że tak wielu przedsiębiorców postanowiło nam zaufać

powiedział Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

W nowym serwisie klienci będą mogli wybrać przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Jednym z nich jest Paczka Korzyści – dzięki opłaceniu z góry liczby przesyłek, na każdą z nich otrzymuje się rabat. W serwisie w czytelny sposób zostały przedstawione informacje, na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, czy usług pocztowych oferowanych przez aplikację czy SMS.

Wśród usług dostępnych w serwisie dla e-commerce znajduje się Neofaktura – umożliwiająca zlecenie Poczcie dostarczanie faktur w formie papierowej (łącznie z drukowaniem i kopertowaniem) lub elektronicznej (wystawiane przez system Envelo). Natomiast usługa Neokartka, nadana on-line, może sprawdzić się jako kartka pocztowa z krótkim przekazem reklamowym, którą w tradycyjny sposób doręczy listonosz.

W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Zagwarantowanie konsumentowi możliwości szybkiego zwrotu zakupionego produktu wkrótce stanie się obowiązkiem każdego e-sprzedawcy. Dzięki współpracy z Pocztą, przedsiębiorca będzie mógł zapewnić klientom obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy, Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.

Strona dostępna jest pod adresem: ecommerce.poczta-polska.pl jak również jako element strony głównej poczta-polska.pl

Zostaw odpowiedź