fbpx

Sieć reklamy AdKontekst wchodzi na rynek mobilny

Pierwsze pytanie jakie rodzi się po przeczytaniu nagłówka brzmi – jak to możliwe, że oni jeszcze tam nie byli?!

Ale jak już weszli to mają niezłe wyniki.

81 milionów mobilnych odsłon za marzec to nie jest rekord świata, ale dobry start aby stworzyć konkurencję dla Google i Facebooka, który nadal chwali się tym, że reklamy mobilne AdWords są tańsze niż klasyczne kreacje na desktopy.

Jak wygląda 81 milionów AdKontekstu w kontekście czołowych 10 wydawców mobilnych w Polsce? Sprawdźcie tutaj: https://mensis.pl/aktualnosci/megapanel-mobilny-wszyscy-wydawcy-pna-sie-mocno-do-gory/

Adkontekst podał także, że 61% ruchu w ramach stron z sieci reklamowej wygenerowały smartfony z Androidem, zaś 34% z systemem operacyjnym iOS. W zestawieniu zabrakło wyróżnienia Windows Phone lub Blackberry.

Swoją drogą – właścicel AdKontekstu czyli Netsprint pokazał niedawno nową identyfikację. Nie pisaliśmy o tym, więc przy okazji prezentujemy. Całość prezentuje się schludnie i czysto – dzięki oparciu logo o typografię. Jedyny minus to nieproporcjonalność logo wraz z nowym hasłem ideowym Netsprintu.

Ale to już zmartwienie grafików, którzy będą na co dzień pracować z poniższą identyfikacją.

Zostaw odpowiedź