fbpx

Siła TV, czyli reklama w telewizji

O tym, że polski rynek reklamy jest ciągle rynkiem telewizji donoszą mediowe raporty. Jak na razie to jedyne medium, które pozwala zdobyć największy zasięg, a w przypadku odpowiednio skonstruowanego komunikatu na stałe zagościć w świadomościach konsumentów.

Z potęgi telewizji zdają sobie też sprawę najwięksi gracze e-commerce, których reklamy możemy znaleźć właśnie w tym medium. Skutki obecności w tv są natychmiastowe i co ważne nie giną wraz z zakończeniem kampanii. Spójrzmy na poniższe zestawienie badania Megapanel PBI/Gemius z kwietnia 2013 roku, w którego czołówce znalazły się e-sklepy prowadzące kampanie offline z uwzględnieniem telewizji.

 


 
reklama-w-telewizji
 
Jaki z tego morał? Znana marka i odpowiednia komunikacja sklepu internetowego wraz z URL (w przypadku graczy cross-channel) buduje zasięg, który odpowiednimi narzędziami w e-sklepie można skonwertować, czego wszystkim prowadzącym e-commerce gorąco życzę.

Zostaw odpowiedź