fbpx

Skuteczność Facebooka nadal w górę

Adobe przedstawiło wyniki swojego kwartalnego raportu przemysłu social media Adobe Digital Index. Wynika z niego, że Facebook opracował wybitnie skuteczne metody podbijania skuteczności swoich reklam.

Według Adobe mówimy tu o wzrostach rzędu 70% rok do roku.

 

Jak widać na poniższej grafice Facebook od roku non stop zyskuje na ilości płatnych kliknięć oraz wrażeń (impressions, czyli w uproszczeniu zasięg) – momentami nawet o 70% rok do roku. Według informacji Adobe, wzrosty CTR sięgają nawet 160% – to wyniki niebywałe, które ustawiają Facebooka w gronie najskuteczniejszych reklamowych firm na świecie.

 


 

Kolejna grafika pokazuje jak rośnie oraz utrzymuje się na równym poziomie zysk na każdego użytkownika. W pierwszym kwartale 2014 roku spadki zanotowali wszyscy poza Facebookiem. Analizy Adobe robią duże wrażenie – szczegółowe dochody na użytkownika pokazują funkcjonowanie serwisów social media z zupełnie innej strony. Wielkie rażenie robi wzros Tumblr, oraz potężny spadek YouTube, które wydawało się, że gorsze czasy ma już za sobą.

 

4 komentarze

  1. konrad 29-04-2014
    • Andrzej Lemański 29-04-2014
  2. konrad 30-04-2014
    • Andrzej Lemański 30-04-2014

Zostaw odpowiedź