fbpx

Słaba sprzedaż walki Gołota vs Saleta

W sobotę odbyła się jedna z najbardziej oczekiwanych w naszym kraju walk bokserskich. Naprzeciw siebie stanęli Andrzej Gołota oraz Przemysław Saleta. Stacja Polsat licząc na duże zainteresowanie galą, postanowiła uruchomić ją w systemie PPV, ustalając cenę w wysokości 40 zł. Czy przyniosło to oczekiwany efekt?

Według informacji, jakie udzielał szef ds. sportu w Polsacie, by walka się zwróciła, PPV musi wykupić 100 tys. abonentów. Według nieoficjalnych informacji, nie udało się jednak uzyskać wymaganej ilości klientów.

Jacek Adamczyk, dziennikarz Orange Sport informował, że jedynie 3 tys. osób zdecydowało się na dzień przed walką na wykupienie jej w telewizji, a wielkiej fali smsów w ostatniej chwili raczej nie było.

 

Wiadomo, że usługa PPV nie jest dobrze przyjmowana w naszym kraju, a wręcz ostro krytykowana w Internecie. 40 zł za walkę starszych panów, na pewno nie jest atrakcyjną ceną, a Polsat sam  strzelił sobie w stopę, decydując się na tę usługę. Poczekajmy jednak na oficjalne ogłoszenie wyników sprzedaży.

 

1 komentarz

  1. Piotr 25-02-2013

Zostaw odpowiedź