W sobotę odbyła się jedna z najbardziej oczekiwanych w naszym kraju walk bokserskich. Naprzeciw siebie stanęli Andrzej Gołota oraz Przemysław Saleta. Stacja Polsat licząc na duże zainteresowanie galą, postanowiła uruchomić ją w systemie PPV, ustalając cenę w wysokości 40 zł. Czy przyniosło to oczekiwany efekt?
Według informacji, jakie udzielał szef ds. sportu w Polsacie, by walka się zwróciła, PPV musi wykupić 100 tys. abonentów. Według nieoficjalnych informacji, nie udało się jednak uzyskać wymaganej ilości klientów.
Jacek Adamczyk, dziennikarz Orange Sport informował, że jedynie 3 tys. osób zdecydowało się na dzień przed walką na wykupienie jej w telewizji, a wielkiej fali smsów w ostatniej chwili raczej nie było.
Wiadomo, że usługa PPV nie jest dobrze przyjmowana w naszym kraju, a wręcz ostro krytykowana w Internecie. 40 zł za walkę starszych panów, na pewno nie jest atrakcyjną ceną, a Polsat sam strzelił sobie w stopę, decydując się na tę usługę. Poczekajmy jednak na oficjalne ogłoszenie wyników sprzedaży.
Chyba powinniście wykonać aktualizację tej informacji, bo są już oficjalne dane od Polsatu, które trochę są “trochę” bardziej optymistyczne niż podawał Wasz informator 😉
http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/media-telewizja,znamy-wynik-sprzedazy-ppv-dla-polsat-boxing-night-golota-saleta,44212,2,1,1.html