fbpx

Smart shopping popularny już wśród połowy Polaków

Tak wynika z badania GfK Polonia na zlecenie Zafinansowani.pl. Co więcej, aż 40% spośród połowy ciułaczy faktycznie odkłada zaoszczędzone na zakupach pieniądze na czarną godzinę.

Czym jest smart shopping? Zamiast szczegółowo objaśniać wystarczy powiedzieć, że to dzięki niemu tak wielką popularność zdobyły w Polsce porównywarki cenowe.

 

Na jakich klientów trzeba w szczególności uważać? Według badania są to mężczyźni, którzy deklarują, że uważnie gospodarują swoim budżetem. W szczególności dotyczy to osób młodszych tj około 20 roku życia – w tym przedziale aż 60% wszystkich Polaków kupuje sprytnie.

 

Patrząc na poziom bezrobocia wśród młodych Polaków, oraz polskie koszty pracy na poziomie Meksyku nie ma w tym nic dziwnego – albo jesteś smart, albo cię nie stać.

Cały raport dostępny tutaj
http://www.zafinansowani.pl/_fileserver/item/1500516/smartshopping-raport.pdf

1 komentarz

  1. frank 15-08-2013

Zostaw odpowiedź