fbpx

Smartfony sprzedają najgorzej

Jak donoszą najnowsze badania eMarketera chociaż mobile jest na topie i czołówkach prasowych wszystkich magazynów o e-marketingu, to wyniki sprzedażowe generowane przez te użytkowników mobilnych już tak mocno topowe nie są.

Prawda jest taka, że desktopy trzymają się mocno.

My tu gadu gadu o smartfonach, a użytkownicy kupują korzystając nadal przede wszystkim z klasycznych pecetów czyli laptopów i desktopów. Gdzieś pośrodku drogi znajdują się tablety, którym bliżej do klasycznych pecetów – przynajmniej pod względem komfortu korzystania z Internetu.

 

 

Jak widać na powyższym wykresie, wygląda na to, że użytkownicy (w tym wypadku respondenci z UK) nie lubią kupować na byle jakim urządzeniu. Byle jakim czyli, z małym ekranem, który nie pozwoli na spokojnie ocenić wartości produktu oraz dogłębnie przeszukać Internetu pod kątem cennych informacji zakupowych np. opinii czy recenzji.

 

Jedyne w czym smartfony dorównują innymi pecetom to wywoływanie pierwszej reakcji na materiały marketingowe. Owa pierwsza reakcja będąca np. kliknięciem w mailing w podobnym stopniu przytrafia się użytkownikom smartfonów, laptopów, pecetów oraz tabletów.

Zostaw odpowiedź