fbpx

SMSAPI: Odkrycie Roku 2012

Platforma SMSAPI.pl, jako pierwsza firma działajaca w branży mobilnej, otrzymała “Laur Klienta” w kategorii “Odkrycie Roku 2012”. O przyznaniu tego prestiżowego tytułu SMSAPI.pl zadecydowała Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która brała pod uwagę takie czynniki jak: innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności marki.

“Odkrycie Roku” to nagroda, która została stworzona specjalnie z myślą o produktach i usługach innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. SMSAPI.pl doskonale wpisuje się w takie założenia. Serwis działa na rynku od 2007 roku i obsługuje już ponad 7000 klientów.

Do grona firm, które aktywnie korzystają z usług SMSAPI.pl należą między innymi takie marki jak: PKW GRUPA TAURON, GROUPON, LOTTO, iSpot, mixelectronics.pl, electroworld.pl, mixmedia.pl., s.Oliver, BMW Bawaria Motors czy nawet inne przedsiębiorstwa świadczące swoje usługi w kanale B2B: FreshMail oraz agencja interaktywna Positive Power.

Platforma SMSAPI od samego początku swojej działalności intensywnie się rozwija oraz wsłuchuje w potrzeby swoich użytkowników. Efektem tak przyjętej strategii są wprowadzane na biężąco nowe usługi i funkcjonalności. Wśród najważniejszych można wymienić między innymi: wprowadzenie możliwości wysyłania wiadomości multimedialnych MMS (2011) oraz głosowych VMS (2011), udostępnienie aplikacji “Rabaty SMS” pozwalającej na zbierającej bazy danych poprzez portal Facebook. Przedstawiciel SMSAPI zapewnia jednak, że na tym nie zakończy się rozwój serwisu:

Takie wyróżnienia jak “Laur Klienta” są dla nas nagrodą za dotychczasową ciężką pracę i jednocześnie motywacją do dalszego działania, dlatego też na pewno nie spoczniemy na… laurach – mówi Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR w SMSAPI.pl. – Naszym celem zawsze było zaoferowanie naszym klientom czegoś więcej niż tylko oprogramowania do hurtowej wysyłki wiadomości SMS. Użytkownikom zapewnialiśmy także wsparcie merytoryczne i dostęp do naszego know-how. Staraliśmy się dostarczyć nie tylko narzędzie, ale przede wszystkim pomysł na marketingowy sukces. I ta właśnie strategia rozwoju będzie jeszcze bardziej widoczna w najbliższym czasie – zapewnia Ogonowski.

“Laur Klienta” w kategorii “Odkrycie Roku 2012” to nie jedyne docenienie działań platformy SMSAPI.pl. W tym roku serwis otrzymał także wyróżnienie od Fundacji Polak 2.0, organizatora Targów eHandlu, w konkursie Ekomersy w kategorii “Narzędzia wspomagające komunikację e-sklepu”.

Zostaw odpowiedź