fbpx

Smyk pręży muskuły: „jesteśmy czterokrotnie więksi od konkurencji”

Do naszej redakcji trafiła nietypowa informacja prasowa, której nadawcą jest grupa Empik, właściciel sklepu internetowego Smyk.com. Cóż w owej informacji jest takiego niecodziennego?

Otóż właściciel sklepu Smyk.com postanowił przypomnieć, kto na swoim podwórku jest numerem jeden.

 

Trzeba powiedzieć, że tego typu informacje prasowe to rzadkość w Polsce, a szkoda, bo sukcesami należy się chwalić, a z porażek tłumaczyć – na tym polega dobry PR. W Polsce, kraju pełnym ludzi lubiących równać w dół takie zachowania często odbierano są jako zuchwałe, ale wszyscy wiemy, że dobry przedsiębiorca powinien być także świadomy swojej wartości, pomijając fakt, czy podoba się to innym, czy też nie.

 

Jako, że pochwaliłem pewność siebie ludzi z Empiku i Smyka to wypada teraz przytoczyć informacje, jakie zostały w informacji prasowej zawarte. A zaczyna się od mocnego uderzenia – w najnowszym, grudniowym Megapanelu smyk.com osiągnął wynik ponad czterokrotnie wyższy od zasięgu następnego sklepu internetowego w rankingu e-commerce’u z kategorii „Produkty dla dzieci i zabawki”. Było to możliwe dzięki wzrostowi na poziomie 61% – rok do roku. To musi robić wrażenie.

 

Niemniej dobrze radzi sobie smyk.com na Facebooku. Według notowań Sotrendera z liczbą 230 tysięcy fanów i wysokim wskaźnikiem zaangażowania od listopada 2012 r. utrzymuje się w czołówce fanpage’y w kategorii “Macierzyństwo”. Laurkę kończy najnowszy ranking sklepów internetowych 2014 od Opineo.pl, gdzie Smyk wygrał kategorię z asortymentem dla dzieci.

 

Winszujemy!

Zostaw odpowiedź