fbpx

Social Rebate: Zapłacimy za kliknięcia „Lubię to”!

Do tej pory, chcąc rozszerzyć zasięg naszych postów na Facebooku mieliśmy do dyspozycji dwie drogi – w odpowiedni sposób zadbać o to, aby naszą treść udostępniali fani (np. jako warunek przystąpienia do konkursu) lub po prostu wykupić w serwisie reklamę.

Wszystko wskazuje na to, że wkrótce dojdzie trzecia możliwość. Start up o wdzięcznej nazwie Social Rebate, pozwoli facebookowiczom zarabiać na udostępnianiu treści firm, które nawiążą z nim współpracę. Co ciekawe, udostępnianie treści będzie możliwe również w serwisach Google+, Twitter i Pinterest.

Jak czytamy na stronie Social Rebate – „Twoi klienci to najlepsi marketerzy. Zatrudnij ich!”. Mechanizm funkcjonowania start upu jest prosty – kiedy nawiążecie współpracę z serwisem, po dokonaniu zakupu przez klienta w Waszym sklepie internetowym, są oni zachęcani do udostępnienia treści reklamowej na swoich profilach w Facebooku, Google+, Twitterze i Pinterest, przez co możliwe jest otrzymanie cashbacku za wykonane zakupy. O wysokości rabatu, czasie trwania kampanii i oczekiwanej liczbie kliknięć decydujemy samodzielnie.

Social Rebate podkreśla, że e-sprzedawcy mogą się zalogować na ich platformę poprzez konto na Facebooku, a opłaty za użytkowanie ponosić poprzez PayPal, co eliminuje konieczność wypełniania formularzy rejestracyjnych i zapamiętywania kolejnych haseł.

Podobnie informacje o wynikach kampanii mogą docierać do klientów poprzez Facebook Messengera, a nie w postaci tradycyjnego mejla.

Zostaw odpowiedź