fbpx

SoTrender: porównanie facebookowych stron prasy, stacji radiowych i telewizyjnych

Kwietniowy Fanpage Trends Polska od SoTrendera nie przynosi żadnych porywających informacji. No chyba, że zadamy sobie nieco więcej trudu i porównamy kilka różnych zestawień.

W tym miesiącu krótka analiza stron facebookowych klasycznych, przedinternetowych mediów.

Ewenementem w zestawieniu jest radio ESKA, które zebrało milion fanów i absolutnie nie ma sobie równych w swojej kategorii tematycznej. Drugi jest RMF MAXXX z wynikiem 284 tys fanów. Nokautująca przewaga.

Potem do boju przystępują stacje telewizyjne – tutaj rządzi MTV z wynikiem 699 tys. Goni ją VIVA Polska z wynikiem 573 tys. Znacząco kroku ustępuje 4fun.tv – 437 tys. lajków. Ale to wynik i tak o wiele lepszy od jakiegokolwiek tytułu prasowego.

Zanim dojdziemy do prasy, musimy jeszcze minąć wiele stacji telewizyjnych: ESKA TV, TVN24.pl, BBC Knowledge Polska, Discovery Channel Polska, TVN, BBC Entertainment Polska, Nickeldodeon Polska.

Dopiero w tym miejscu możemy sklasyfikować pierwszego reprezentanta tytułów prasowych, czyli Gazetę Wyborczą z wynikiem 123 tys fanów. Drugi Fakt.pl idzie łeb w łeb z Canal+ Sport.

Wygląda na to, że głównym czynnikiem wpływającym na ilość fanów na stronie marki jest najzwyczajniej w świecie ilość czasu jaką z marką spędzają konsumenci. A przynajmniej działa to w przypadku mediów.

Zostaw odpowiedź