fbpx

Spersonalizowane przyciski call-to-action z dobrą skutecznością

CMO zaprezentowało badania, z ktorych wynika, że podniesienie skuteczności reklam display może nastąpić poprzez połączenie targetowania oraz wyświetlania indywidualnego przycisku CTA.

Badanie udostępnił HubSpot, który wyniki oparł na 12 miesięcznym wyświetlaniu reklam i 93 tysiącach kliknięć.

 

Na poniższym wykresie inteligentne przyciski wzywające do akcji nazwano “smart CTA”. Na czym owa inteligencja polega? Na rozpoznaniu z jakim odwiedzającym mamy do czynienia, a następnie wezwaniu do prawidłowej akcji.

 

 

Prawidłowej to znaczy takiej, która wydaje się najbardziej prawdopodobna do zrealizowania dla danego użytkownika. Jak pokazała na przykładzie redakcja CMO często inne wezwanie do działania powinno być zastosowane dla klientów, inne w celu pozyskania leadu sprzedażowego, a inne dla gościa, który pojawił się na stronie pierwszy raz.

 

 

Konsekwencją zastosowania zindywidualizowanego przycisku call-to-action jest zindywidualizowany landing page.

Zostaw odpowiedź