fbpx

SpinMe: zdjęcia 3D to najlepsza inwestycja w opis produktów

BiZReport.com przytoczył za firmą SpinMe, która zajmuje się robieniem zdjęć 3D badanie, z którego wynika, że w Wielkiej Brytanii tego typu forma marketingu należy do najbardziej opłacalnych.

Nie wiadomo czy SpinMe zleciło badanie lub też samo je zrealizowało – niestety nie podano szczegółów całej operacji, co stawia prawidłowość wyników pod dużym znakiem zapytania.

Jakkolwiek by nie było warto je przytoczyć i przypomnieć, że zdjęcia produktów w trójwymiarze to coraz mniej kosztowna inwestycja, która skutecznie może wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji.

 

43% sprzedawców internetowych stwierdziło, że obrazowanie produktu w trójwymiarze to obok różnych wersji językowych najskuteczniejsze usprawnienie, które w szybkim czasie zwiększyło wolumen sprzedaży. Blisko połowa osób, które tak uważa pracuje w sklepach z ubraniami, 43% w sklepach sportowych, zaś tylko co dziesiąty w sklepie z elektroniką.

 

Do tego momentu badanie brzmi całkiem sensownie, jednak gdy w dalszej części dowiadujemy się, że blisko 93% wszystkich przebadanych już korzysta ze zdjęć 3D to raczej oczywiste staje się, że SpinMe przebadał klientów z własnej bazy danych.

 

Chociaż badanie budzi wiele wątpliwości, to przyznacie, że aż miło popatrzeć: http://spinme.co.uk/examples/ring.aspx

1 komentarz

  1. tomasz 14-01-2013

Zostaw odpowiedź