BiZReport.com przytoczył za firmą SpinMe, która zajmuje się robieniem zdjęć 3D badanie, z którego wynika, że w Wielkiej Brytanii tego typu forma marketingu należy do najbardziej opłacalnych.
Nie wiadomo czy SpinMe zleciło badanie lub też samo je zrealizowało – niestety nie podano szczegółów całej operacji, co stawia prawidłowość wyników pod dużym znakiem zapytania.
Jakkolwiek by nie było warto je przytoczyć i przypomnieć, że zdjęcia produktów w trójwymiarze to coraz mniej kosztowna inwestycja, która skutecznie może wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji.
43% sprzedawców internetowych stwierdziło, że obrazowanie produktu w trójwymiarze to obok różnych wersji językowych najskuteczniejsze usprawnienie, które w szybkim czasie zwiększyło wolumen sprzedaży. Blisko połowa osób, które tak uważa pracuje w sklepach z ubraniami, 43% w sklepach sportowych, zaś tylko co dziesiąty w sklepie z elektroniką.
Do tego momentu badanie brzmi całkiem sensownie, jednak gdy w dalszej części dowiadujemy się, że blisko 93% wszystkich przebadanych już korzysta ze zdjęć 3D to raczej oczywiste staje się, że SpinMe przebadał klientów z własnej bazy danych.
Chociaż badanie budzi wiele wątpliwości, to przyznacie, że aż miło popatrzeć: http://spinme.co.uk/examples/ring.aspx
Ostatnio robiłem zakupu w sklepie http://www.goodshoes.pl, bardzo fajnie u nich wygaldaja zdjecia 360