fbpx

Sponsored Stories – Facebook mobilny działa?

TBG Digital, AdParlor, Nanigans oraz Spruce Media to partnerzy Facebooka, którzy przeprowadzili badania skuteczności mobilnej wersji Sponsored Stories, czyli zdarzeń sponsorowanych. Tego typu usługa reklamowa jest przez Facebooka testowana od początku aktualnego roku dość sukcesywnie wdrażana.

Teraz Facebook odtrąbił pierwsze sukcesy ogłaszając, że zdarzenia sponsorowane są 13krotnie częściej klikane w wersji mobilnej niż w przypadku tradycyjnej. CTR wersji desktopowej to dalekie od zachwytu 0,083%, gdy mobilnej to niezłe, lepsze od typowego banera 1.14% CTR.

Skąd ta różnica? Wystarczy przyjrzeć się formie wyświetlania – na małym ekranie smartfona siłą rzeczy mieści się dużo mniej materiałów, więc reklama stanowi dużo większą część ekranu. Kto wie, może gdybyśmy policzyli, byłoby to jakieś 13ście razy więcej?

Zostaw odpowiedź