fbpx

Sprawdź, czy godziwie Ci płacą – zarobki w e-commerce i marketingu

Zespół Michael Page, międzynarodowej firmy specjalizującej się w doradztwie personalnym i rekrutacji na stanowiska średniej i wyższej kadry zarządzającej, opublikował „Przegląd wynagrodzeń 2013/2014 Polska”. Pod lupą znalazły się m.in. zarobki w sprzedaży i marketingu. Prezentowane poniżej informacje zarobki dotyczą osób, które biegle władają językiem angielskim i są zatrudnione w oddziałach międzynarodowych firm, działających na terenie Warszawy i okolic.

Warto dodać, że większości stanowisk można liczyć na samochód służbowy. Raport zawiera miesięczne wynagrodzenie brutto.

Znakiem czasów nazwać możemy także skokowy wzrost zapotrzebowania pracodawców na ekspertów z branży e-commerce oraz marketingu on-line. Coraz więcej firm, w tym także dużych sieci handlowych, podążając za potrzebami swoich Klientów, decyduje się na rozwój internetowych oraz mobilnych kanałów sprzedaży. Posiadanie w swoich szeregach menedżerów zarządzających tymi obszarami staje się więc kluczowe w kontekście rozwoju sprzedaży oraz zwiększania świadomości marek – mówi we wstępie do raportu Paweł Woźniak, manager w Michael Page Sales & Marketing.

 

Dobra konsumenckie

  • Trade Customer Marketing Manager / kierownik marketingu handlowego
    Najczęściej oferowane zarobki: 14 tys. zł. Premia roczna: 15-35%
  • Marketing Director / Dyrektor Marketingu
    Najczęściej oferowane: 30 tys. zł. Premia roczna: 25-40%
  • Brand Director / Dyrektor Marki
    Najczęściej oferowane: 28 tys. zł. Premia roczna: 25-35%
  • Marketing Manager / Kierownik Marketingu
    Najczęściej oferowane: 21 tys. zł. Premia roczna: 20-35%
  • Brand Manager / Kierownik Marki
    Najczęściej oferowane: 12 tys. zł. Premia roczna: 18-30%
  • Digital Marketing Manager / Kierownik Marketingu Internetowego
    Najczęściej oferowane: 12 tys. zł. Premia roczna: 10-30%
  • PR Manager / Kierownik PR
    Najczęściej oferowane: 15 tys. zł. Premia roczna: 10-25%

 

 

Handel detaliczny

  • Marketing Director / Dyrektor Marketingu
    Najczęściej oferowane: 28 tys. zł. Premia roczna: 25-40%
  • Marketing Manager / Kierownik Marketingu
    Najczęściej oferowane: 19 tys. zł. Premia roczna: 16-35%
  • Digital Marketing Manager / Kierownik Marketingu Internetowego
    Najczęściej oferowane: 15 tys. zł. Premia roczna: 16-25%
  • E-commerce Manager / Kierownik ds. sprzedaży w kanale internetowym
    Najczęściej oferowane: 16 tys. zł. Premia roczna: 10-30%

 

 

Przemysł

  • Marketing Director / Dyrektor Marketingu
    Najczęściej oferowane: 22 tys. zł. Premia roczna: 15-30%
  • Marketing Manager / Kierownik Marketingu
    Najczęściej oferowane: 20 tys. zł. Premia roczna: 15-30%
  • E-commerce Manager / Kierownik ds. sprzedaży w kanale internetowym
    Najczęściej oferowane: 13 tys. zł. Premia roczna: 15-20%

 

 

Usługi

  • Marketing Director / Dyrektor Marketingu
    Najczęściej oferowane: 25 tys. zł. Premia roczna: 15-35%
  • Marketing Manager / Kierownik Marketingu
    Najczęściej oferowane: 18 tys. zł. Premia roczna: 15-30%
  • Brand Director / Dyrektor Marki
    Najczęściej oferowane: 12 tys. zł. Premia roczna: 10-20%
  • PR Manager / Kierownik PR
    Najczęściej oferowane: 12 tys. zł. Premia roczna: 15-20%
  • E-commerce Manager / Kierownik ds. sprzedaży w kanale internetowym
    Najczęściej oferowane: 15 tys. zł. Premia roczna: 20-30%

 

 

W raporcie przedstawiono pensje w trzech wersjach (minimalnej, maksymalnej i najczęściej oferowanej) oraz charakterystykę, zakres odpowiedzialności i wymagania danego stanowiska. „Przegląd wynagrodzeń” można bezpłatnie pobrać na stronie: http://www.michaelpage.pl.

Zostaw odpowiedź