fbpx

Sprzedaż B2B nie istnieje w mobile

W czasach, gdy RWD jest standardem, Mobile First rządzi, jest dział e-commerce, który nic sobie z tego nie robi.

Chodzi o B2B i to nie w Polsce, a w Ameryce. Jak pokazują badania zaprezentowane przez B2BecNews przedsiębiorcy handlujący głównie z innymi firmami zupełnie nie zawracają sobie głowy zamówieniami mobilnymi ze swoich stron www. To bardzo mocna i wyraźna wskazówka dla polskich firm – być może nie warto inwestować tam, gdzie zdecydowanie bardziej rozwinięte rynki nie widzą przyszłości.

Aż 1/3 badanych na poniższych wykresie kompletnie nie interesuje się tym, czy ich strona generuje zamówienia z urządzeń mobilnych. Może to oznaczać nawet brak posiadania strony mobilnej jako takiej.

Jeśli chodzi o udział zamówień mobilnych to znaczącą część (czyli powyżej 20%) odnotowało tylko 14 procent badanych. 5 procent określiło że mieści się w przedziale od 10 do 20 procent, co też jest wynikiem wyraźnie zauważalnym i może wpływać na rentowność firmy. Zamówienia z urządzeń mobilnych poniżej 10% zanotowała co trzecia firma w badaniu.

To pozwala nam stwierdzić, że co najwyżej połowa amerykańskich firm B2B myśli poważnie o mobile, a przynajmniej śledzi wyniki, jakie generują urządzenia mobilne na ich stronach.

Zostaw odpowiedź